S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

ANKETA

Jakého dopravce nejvíce používáte ???

Česká pošta 30% Zásilkovna 50% PPL 12% DPD 9%

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 459 Kč
skladem
naše cena 159 Kč
skladem
naše cena 269 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 269 Kč
skladem
naše cena 259 Kč
skladem
naše cena 49 Kč
skladem


NEJČATĚJŠÍ DOTAZY

Jaké je vaše minimální množství objednávky?

U nás nemáme žádné minimální množství objednávky, můžete si vše zakoupit z pohodlí Vašeho domova již od 1 kusu !

Jak přidat další fotografie do objednávky ?

Při objednání produktu, kde je potřeba nahrát více různých obrázků nebo fotografií, stačí pouze přidat do košíku položku "PŘIDAT OBRÁZEK". Pokud například potřebujete zakoupit 20ks magnetek a na každou magnetku budete chtít jiný obrázek, přidáte tedy do košíku tuto položku 20x a nahrajete ke každé položce Váš požadovaný motiv kliknutím na tlačítko "VYBRAT SOUBOR".

"PŘIDAT OBRÁZEK" do košíku lze ZDE.

Kdy mohu očekávat svou objednávku?

Je-li zboží skladem, objednávku odesíláme do 3-5 pracovních dnů.

Pokud je platba převodem na účet je zboží zasíláno až po obdržení částky.

V době nadprůměrného zatížení skladu (např. probíhající akce, období svátků) se dodací doba může prodloužit na 5-10 pracovních dnů, bez upozornění.

Při větším množství odebíraného zboží se řeší doba dodání individuálně s každým zákazníkem.

Jaké typy souborů mohu odeslat ke zpracování ?

Dokážeme zpracovat veškeré tipy souborů a to pro Vás zcela ZDARMA. Své obrázky nebo fotografie zasílejte prosím ve vysokém rozlišení, jen tak docílíme toho nejlepšího výsledku. Pokud by nastala situace,

že je obrázek nebo fotografie ve špatné kvalitě nebo neznámém souboru, neprodleně Vás budeme o této vzniklé situaci informovat a vše společnými silami dotáhneme do úspěšného konce. 

Můžete tisknout na oděvy dodané zákazníkem ?

Na oděvy dodané zákazníkem lze tisknout pouze po telefonické domluvě a po konzultaci s naším pracovníkem. Ne vždy je to možné, proto preferujeme a také doporučujeme veškeré předmety určené k potisku zakoupit u nás (je to levnější). Na Vámi donesené materiály nelze použít reklamaci ani záruku (pokud dojde k nějakému neštěstí, chybnému tisku nebo jinému problému s dekorací, nepokryjeme náklady na položku a stále vám může být účtován potisk nebo dekorace).

Kdy máte otevřeno ?

Máme pro Vás otevřeno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dnů v roce.

Při jakémkoliv dotazu použijte náš formulář ZDE.

Nebo nás můžete kontaktovat ZDE.

Nabízíte designové služby ?

Ano

Máme vlastní špičkový designový tým, dejte nám vědět o vašem dalším projektu nebo pokud požadujete jakékoli úpravy vašeho návrhu.

Vlastní grafický návrh zakoupíte ZDE.

Jsme tu vždy pro Vás !

Jaké jsou vaše zásady vracení ?

Problém ?

Doufejme, že ne... Bereme zpět pouze položky s vážnou chybou. Všechny položky důkladně kontrolujeme, než nás opustí, takže jsme si jisti, že nenastane žádný problém. Nebereme zpět žádné překlepy, takže zkontrolujte pravopis ve slovníku. 

Je nepravděpodobné, že ve vaší objednávce dojde k chybě, ale čas od času se to může stát. Pokud máte problém s objednávkou, oznamte nám to prosím do 14 dnů od obdržení zboží, jinak budeme předpokládat, že objednávka byla přijata a zkontrolována, po uplynutí této lhůty nemusíte mít nárok na vrácení peněz nebo dotisk. Budete-li informováni v této lhůtě, nabídneme dotisk nebo vrácení peněz v závislosti na tom, kolik položek je vadných nebo chybí.

Potištěná vzorová trička lze vyměnit, ale nevztahuje se na ně vrácení peněz. Nevytištěné vzorky nelze vyměnit a jsou nevratné.

Jaký je postup při nakládání s vrácenými věcmi ?

Pokud je celá objednávka vadná, zajistíme vyzvednutí kurýra, ujistěte se prosím, že jste vrácené zboží znovu zabalili pro přepravu. Poté oděvy zkontrolujeme, abychom zkontrolovali, zda je vrácení platné. Pokud jsou v dávce 1 nebo 2 vadné položky, fotografie vadných položek budou přijatelným důkazem, nebude nutné vrácení.

Vyhrazujeme si právo nabídnout dotisk pouze v případě, že vadné nebo chybějící oděvy přesahují naši typickou míru zkažení. Pokud bylo dohodnuto vrácení peněz, bude to oceněno cenou, kterou jste zaplatili za jejich výrobu, nikoli jejich maloobchodní cenou. Nehradíme ani ztrátu prodeje.

Podnikli jsme mnoho kroků, abychom zajistili, že naše výtisky budou při správném mytí dlouho trvající a odolné. Ve vzácných případech, kdy se vyskytne problém s omyvatelností vašeho tisku, budeme potřebovat čas, abychom mohli provést vlastní testy praní, takže budeme potřebovat několik dní, než dojdeme k definitivní odpovědi. Budete nám muset vrátit 2 kusy oděvů, jeden vypereme a druhý porovnáme s originálem. Naše testovací praní vycházejí z doporučených nastavení praní, která jsou k dispozici v našem průvodci praním. Poté rozhodneme, zda test vykazuje přijatelné opotřebení nebo ne.

Přetiskneme nebo vrátíme peníze pouze za zboží, které nám bylo vráceno.

Jaká je doba výroby a dodání ?

Doba dodání je obvykle 3 – 10 pracovních dnů pro objednávku do 100 jednotek,   včetně   víkendů a státních svátků. Jakmile obdržíme potvrzení objednávky, sdělíme vám předpokládaný termín dokončení objednávky. U větších zakázek vám sdělíme předpokládaný termín dokončení na základě velikosti zakázky. Vezměte prosím na vědomí, že se jedná o odhad a není to zaručené datum dne, kdy bude vaše objednávka doručena.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

ZDNkM